Klacht: Cupjes

op 17 juni 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

De door AH aan mij geleverde cupjes voor mijn Nespresso machine hebben mijn apparaat een Magimix Citiz Chroom met een waarde van € 200 stuk gemaakt. Bovendien claim ik extra schade voor niet gebruik kunnen maken van mijn apparaat.
Ik heb dit op 11 juni 2017 per Email gemeld aan uw Bedrijf via klantinfo@ah.be.
Ik heb daarbij bewijsmateriaal in de vorm van foto’s toegevoegd.
Ik heb verzocht dit per omgaande op te lossen omdat ik geen koffie meer kan zetten.
Ik heb meerdere keren via Email contact gehad met uw bedrijf, maar er wordt alleen maar extra informatie gevraagd. Bovendien wordt de klacht verwezen naar uw leverancier. Maat wat u met uw leverancier regelt interesseert mij niet. Ondanks mijn herhaalde aanmaning wordt mijn probleem niet opgelost. Ook telefonisch is er geen enkele vorm van service. Ik heb gebruik gemaakt van uw mogelijkheid om mij bij drukte terug te laten bellen. Maar er wordt NIET teruggebeld.
Ik stel u hierbij aansprakelijk voor alle schade die ik lijdt en nog zal lijden
Ik hoop dat u begrijpt dat dit mij allemaal niet vrolijk maakt.
Gezien het bovenstaande verzoek en voor zover nodig sommeer ik u, voor de hierboven bedoelde gebreken nu binnen 3 dagen na heden mij een oplossing te bieden.
Mocht u niet aan het bovenstaande voldoen, dan zal ik verdere rechtsmaatregelen nemen. Bovendien stel ik u nu reeds aansprakelijk voor alle door mij geleden en nog te lijden directe en indirecte schade. Onder voorbehoud van alle rechten en weren.

Vergoeding van € 200 voor het apooparaat en € 50 voor de cupjes etc

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wgbvbg@gmail.com