Klacht: Crossbody bag

op 27 september 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 16 september tas besteld. Meteen betaald, en betaalrekening laat zien dat onverwijld is afgeschreven. Tot op heden ( 27 sept) niets ontvangen. Infolijn geeft niet bereikbaar aan. Waar blijft mijn tas?

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag zsm mijn bestelling ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Groupdeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 30 september 2016 om 16:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Langenacker,

Wij hebben de status van uw bestelling nagekeken en het klopt dat u deze nog niet heeft ontvangen. De levertijd van uw bestelling is namelijk nog niet verstreken.

Uw bestelling wordt uiterlijk verzonden op 30 september.

PostNL komt uw bestelling morgen aanbieden:
Verwacht bezorgmoment
Morgen 1 oktober
11:00 - 14:00 uur

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u alvast veel plezier toe met uw aankoop.

Alle klachten die gemeld zijn door Cn7E50g9