Klacht: criminele organisatie die je een contract willen aansmeren

jev op 12 januari 2021 over Landelijke Energie Vergelijker in de categorie Vergelijkings websites

criminele organisatie die je een contract willen aansmeren door je ongevraagd te bellen; pas op trap er niet in

als ze er mee ophouden

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Landelijke Energie Vergelijker over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Landelijke Energie Vergelijker in behandeling genomen

Bericht van Landelijke Energie Vergelijker

1 jaar geleden - Beste Jev, wij vinden het jammer om te vernemen dat u een slechte ervaring heeft gehad met ons. Wij willen u vragen contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij u uit ons systeem kunnen verwijderen zodat u niet meer door ons gebeld wordt. Zij zijn bereikbaar van 9:00 - 17:00 uur op 0205558218 of 24/7 op [email protected] Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Landelijke Energie Vergelijker

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Landelijke Energie Vergelijker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Landelijke Energie Vergelijker

Heeft op 01 maart 2021 om 12:27 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door jev