Klacht: Criminele bandieten. Bedriegers.

op 28 mei 2020 over Anytime Fitness in de categorie Sportclub/-school

Mensen alle klachten wat je leest over anytime zijn waar. Dit zijn bedriegers van formaat. Toen ik het contract af sloot moest ik borg voor de sleutel betalen. Nu sturen de anytime bedriegers dat je de borg kwijt bent en je de sleutel mag houden. Nou ik kan je vertellen Mij pakken ze niet. Ik boek het laatste maandbedrag wat automatisch afgeschreven gaat worden gewoon terug. En blokkeer ze op mijn bankrekening. (DDms).
Borg voor de sleutel is contractueel vastgelegd. laat ze Daar maar eens Tegen op vechten.

Ik ga er voor zorgen dat zo weinig mogelijk mensen in de toekomst bij anytime gaan sporten door slechte reclame.
Ze doen alles om je geld te krijgen. Ze doen maar zielig en schuilen maar steeds onder de naam van Corona. Zoals meerdere mensen in Nederland als het om geld gaat.

Als ik zie dat anytime fitness sterft.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Anytime Fitness

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Anytime Fitness nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Remzy