Klacht: Credtit verstrekken aan studentem

op 26 augustus 2017 over International Card Services in de categorie Creditcards

Mijn dochter heeft tijdens haar studententijd een creditcard bij ics aangevraagd.ze had geen vaste inkomsten, maar ze kreeg die card wel. Ze heeft hierdoor 2000 euro schuld opgebouwd.
Inmiddels heeft ze een mooie baan. Ze betaalt elke maand haar keurig schuld af, maar ze komt maar er niet van haar schuld af. Ik ben me daarin gaan verdiepen, en ze betaalt alleen maar maandelijks rente over de rente.
Een paar maanden geleden dacht ze alles afgelost te hebben, maar toen bleek ze nog een keer 600 euro boeterente te moeten betalen.inmiddels heeft ze al zon 3000 euro betaalt, en als ze niet in een keer aflost, maar in termiinen blijft betalen blijft ze maar rente over de rente betalen. Studenten een creditcard aansmeren, ze in de schulden jagen met 15 procent rente. Het is schandalig.

Een deel van de rente terug betalen, en duidelijk maken dat ze geen creditcards meer vertrekken aan studenten zonder vaste inkomsten. Ik schakel anders binnen een week de Afm in

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over International Card Services

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over International Card Services nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Brouwer57