Klacht: creditnota uitbetalen

op 09 september 2016 over ZakelijkeTelefonie.nl in de categorie Mobiele Telefonie

Staat een creditnota open 199,62 euro , duurt al 50 dagen en wordt nog steeds niet uitbetaald. Bellen , Mailen , Chatten iedere keer wordt er gezegd we geven het door aan de desbetreffende afdeling.
Volgens mij werken ze allemaal langs elkaar heen. Vreemd trouwens dat het zo lang duurt uitbetaling van een creditnota. Heb nog nooit zo een waardeloos bedrijf meegemaakt.

Uitbetaling creditnota.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZakelijkeTelefonie.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ZakelijkeTelefonie.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZakelijkeTelefonie.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ZakelijkeTelefonie.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ZakelijkeTelefonie.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ZakelijkeTelefonie.nl

Heeft op 28 september 2017 om 11:02 geantwoord

Beste mevrouw Swinkels,

Allereerst onze excuses voor de late reactie.
Uw credit is al enige tijd geleden uitbetaalt, dus ik hoop dat daarmee uw klacht is opgelost.
Mocht u nog vragen hebben hoor ik dat graag en help ik u verder.

Fleur Meesters
MTTM I ZakelijkeTelefonie