Klacht: creditcard geblokkeerd

op 05 augustus 2017 over International Card Services in de categorie Creditcards

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Weet u wat nog het aller-aller-zieligste van uw bedrijf is? Ik kan niet eens een klacht indienen, omdat ik niet kan inloggen omdat ik onterecht ben geblokkeerd. Jullie hebben wat goed te maken vriendelijke vrienden, want op dit moment wens ik jullie weinig goeds toe, meer dan heel weinig en ik zou zeker ander personeel nemen of een nieuwe baas, zal het wel zijn.

Gewenste Oplossing:

kaart weer gebruiken, wat een domme mensen en managers werken in dit bedrijf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over International Card Services

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over International Card Services nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door meiksel123