Klacht: creditcard geblokkeerd

op 04 augustus 2017 over International Card Services in de categorie Creditcards

Geachte E. Liesdijk,

Weet u wat het hele probleem is, als ik jullie niet had gebeld om te overleggen, was er niets aan de hand geweest. Ik ben gestraft om mijn eerlijkheid.

Normaal, zag ik in jullie voorwaarden, wordt iemand niet na 1 maar na 2 verhogingen van 2 procent geblokkeerd. Dat is walgelijk gegaan en foutief gedocumenteerd. Heel smerig en onbegrijpelijk.

Ik heb geprobeerd om o.a. via Mijn ANWB een andere creditcard te krijgen, helaas kom ik steeds weer bij jullie uit. Mevrouw Arrindell zegt dat u dienstverlenend werkt, ervoor bent om iemand te helpen. Nou, niemand van jullie heeft mij correct geholpen, alleen zij heeft me netjes te woord gestaan en niet opgehangen. Wat regelmatig gebeurde, slechte service en niet dienstverlenend, zoals de ABN AMRO dat zelf wél is.
Jullie zijn verre weg van aardig en behulpzaam en zou graag weg zijn, heel graag zelfs, behalve wanneer dit even soepel opgelost wordt. Ik wil namelijk deze gegevens niet bij mijn accountant opvragen, mijn kwartaal cijfers zijn duidelijk, gewoon uit principe niet.

Zodoende besluit ik, wanneer dit nu niet even soepel wordt opgelost, ik had nooit geblokkeerd mogen worden op dat moment in het proces. Op de klacht daarover is niet eens gereageerd notabene(!), dan heb ik liever geen card en wens ik jullie dat totaal ook toe, dat gun ik jullie dan toe.
Wat een kutbedrijf zijn jullie en dat zal ik dan openbaar maken ook! Dat wil je toch niet? Jullie weten toch zelf ook wel dat hier een fout is gemaakt?

Als ik mijn kaart kan gebruiken.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over International Card Services

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over International Card Services nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door meiksel123