Klacht: Creditcard blijkt hoog risico te zijn

op 25 juli 2016 over Mastercard in de categorie Creditcards

Ik heb via internet een bestelling gedaan en betaald met mijn Mastercard.
De bestelling werd geaccepteerd en het bedrag werd afgeschreven. De bestelling werd echter niet geleverd, volgens het bedrijf omdat mijn Mastercard het label high risk had. Ik heb echter ALTIJD op tijd betaald en bij MIJN weten is mijn card NOOIT betrokken geweest bij fraude. Tenzij Mastercard dit voor mij verzwegen heeft.

Na veel gezeur heb ik een deel van mijn geld teruggekregen. Ondanks het feit dat men zijn geld had gekregen van Mastercard bleef men weigeren mijn bestelling te leveren.

Ik zou graag het verschil van Mastercard retour ontvangen, per slot van rekening is het niet mijn schuld dat mijn card een high risk label heeft gekregen.

Het is echter onmogelijk om op de site van Mastercard contactgegevens te vinden, dus vandaar dat ik mijn klacht maar op deze manier kenbaar maak.

Als Mastercard mij het verschil tussen mijn betaling en de retourbetaling aan mij vergoed en ervoor zorgt dat mijn card het label high risk kwijtraakt.
Dan kan ik mijn card tenminste weer gebruiken.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mastercard

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mastercard nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door amaarsen