Klacht: creditcard aanvraag

op 28 juli 2016 over International Card Services in de categorie Creditcards

Ik heb 13 juli telefonisch contact gehad met jullie organisatie daar is mij toegezegt dat als ik nu een aanvraag zal plaatsen ik binnen een paar dagen mijn creditcard zou ontvangen. 15 juli heb ik een brief ontvangen en die gelijk dezelfde dag nog voor 17:00 uur terug gestuurd. Een week later 22 juli heb ik contact met jullie opgenomen hoe het met mijn aanvraag zat omdat ik er niks meer over had gehoord. De medewerker die ik telefonisch had gesproken gaf aan dat er een brief onderweg was metd e vraag naar ontbrekende documenten. Ik heb haar gevraagd mij een e-mail te sturen met de ontbrekende documenten, zodat ik die gelijk kon terug sturen en geen vertraging zou oplopen. Echter de e-mail die ik heb ontvangen vroeg alleen om mijn legitimatiebewijs, die ik ook de nacht van vrijdag op zaterdag heb gestuurd per mail. Na het weekend nogmaals contact opgenomen met zowel jullie als de bank zelf, ik werd van het kastje naar de muur gestuurd en niemand kon mij verder helpen. Gister 27/07/2016 ben ik naar de bank ABN toegestapt en het hele verhaal uitgelegd ook zij konden mij niet verder helpen maar gingen toch contact opnemen met ICS om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Vanochtend heb ik telefonisch contact gehad met de ABN zij gaven aan nogmaals alle juiste documenten door te sturen, maar dat het niet meer te regelen valt voordat ik op vakantie ga.
Ik vertrek 2 augustus vroeg in de ochtend. Vriendinnen hebben op een later tijdstip de creditcard aangevraagd maar (15 juli) en hebben de kaart wel al binnen. Ik snap niet wat er mis is gegaan met mijn aanvraag aangezien het gaat om een studenten creditcard. Ik vidn dat ik niet wordt geholpen en het maar moet uitzoeken. Ik ben heel netjes gebleven maar mijn geduld wordt aardig op de proef gesteld.

Ik ben tevreden als ik voor mijn vertrek 02/08/2016 10:00 mijn creditcard in mijn bezit heb.

Alle klachten die gemeld zijn door daniellafotiadis