Klacht: Credios dreigt met sturen van deurwaarders voor “verbeelde” gemaakte kosten

op 29 juni 2016 over Credios Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik ben niet eens met de incassokosten van 40 euro. Ik ben geen wanbetaler, ik had mijn nota van 21,53 euro betaald 2 dagen te laat omdat mijn saldo niet voldoende was. Na meer dan een week later krijg ik een brief van Credios dat ik geen openstaande schuld meer heb maar gelieve toch 40 euro incassokosten te betalen voor de hun genomen moeite. Ik ben er niet mee eens. Ze willen 40 euro voor gemaakte kosten, wat voor kosten denk ik dan. Ik stuur daarna al hun brieven retour met het verzoek dat ik onzin vind. Ik betaal niet omdat ik mijn rekening netjes betaald. Nu belt iemand van Credios mij op om te dreigen met deurwaarders. Ik wil graag met rust gelaten worden. Als jullie hiermee door gaan, ga ik naar een andere tandarts die niet met FAMED EN CREDIOS werken. Jullie hebben geen kosten gemaakt, want ik heb al betaald. Dat jullie hardleers en koppig doorgaan met brieven sturen en bellen, die kosten hebben jullie zelf wetenswillens gemaakt zijn jullie zaak. Ik ga ervoor niet opdraaien.Punt.

Ik wil dat Credios op gaat houden. Want ik ga geen incassokosten betalen voor een reeds betaalde nota. Het zijn pure oplichters die geld proberen af te troggelen voor "verbeelde" gemaakte kosten. Dit is erg makkelijk geld verdienen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Credios Incasso over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Fung