Klacht: Openbare excuses

op 13 juni 2018 over Creativ-EventZ in de categorie Feest/Festival/Evenement

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat ik een mail met een reisrecensie zond naar Creativ-EventZ zond kreeg ik een heel boze, beledigende mail terug van de heer Roland van der Giessen (eigenaar bedrijf).
Daardoor poste ik de recensie op hun FB pagina en ook het antwoord.
Hierop zond men mij twee dreigmails indien ik dit niet van hun FB pagina verwijderde ik zou ik een schadevergoeding moeten betalen die ik de komende 10 jaar moet afbetalen; daarna een dwangsom van 1000 euro per dag voor elke negatieve uitlating die ik nog poste.
Waarom heeft men een FB pagina waar je een reisrecensie kan posten indien je als klant gedreigd wordt indien er iets instaat wat hun niet past?
Snap nu wel waarom er alleen super lovende recensies op hun FB pagina en website staan.
Heb dus alles verwijderd en alleen no freedom of expression for me!!! gepost op hun FB pagina.

Gewenste Oplossing:

Ik wens beleefde excuses van Creativ-EventZ BV maar zeker van Roland van der Giessen (eigenaar) en dit niet alleen privé maar ook openbaar op hun FB Pagina,op hun website en op Linkeldln.
Met ook de vermelding dat je zo onbeschoft geen klanten behandeld!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Creativ-EventZ nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Nauschutz

1 jaar geleden - Beste klacht.nl,Heb al een reactie geplaatst: Creativ-EventZ plaatst graag veel onwaarheden om in een goed daglicht te staan. Heb bij vorige reactie ook een foto van zijn FB pagina geplaatst, zijn zelfkennis zegt genoeg!!!

Bericht van Creativ-EventZ

10 maanden geleden - Beste mevrouw Nauschutz, u heeft op verschillende manieren proberen een klacht over ons te schrijven, wij zijn lid van thuiswinkel.nl en die heeft uw klacht afgewezen. het GGTO heeft uw klacht afgewezen en zo zijn er meerdere instanties die uw klacht hebben afgewezen. U weet waarom, ik wil u niet publiekelijk ten schande maken maar wij hebben niets fout gedaan, uw gedrag voor tijdens en na de reis was van dien aard dat de hele groep afstand heeft genomen van u en uw medereizigster. U wilt natuurlijk uw gelijk halen en een excuus, Ik heb een ieder uit de groep excuus gemaakt daar u in de reis was. Stop aub met dit gedrag, misschien handig te reacties te verwijderen en voor de rest van de dag Proost!

Alle klachten die gemeld zijn door Nauschutz