Klacht: Coupon niet inwisselbaar

op 20 juli 2019 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Beste heer, mevrouw,

Wij dachten onze vakantie goed te beginnen bij de Mc Donalds op Schiphol (na de douane, lounge 3). We gingen met onze kinderen eten bij de Mc Donalds en wilden hiervoor twee coupons inwisselen “1x veggie McChicken menu medium en 1x quarterpouder”.

En wat bleek, bij de kassa zegt men ineens dat Schiphol geen coupons inneemt terwijl dit helaas nergens staat vermeldt waardoor we nu voor een verrassing kwamen te staan. Mc Donalds is toch een mc Donalds? We hadden de kinderen al heel blij gemaakt en konden nu tov de kinderen dus niet meer uitwijken naar een ander restaurant op Schiphol.

We zijn dus toch gaan eten, maar de prijs is behoorlijk met 4 personen (zonder korting).

Aangezien de klantvriendelijkheid ver te zoeken was, dienen wij toch een klacht in.

Wat vinden dit namelijk heel erg jammer en hopen hiermee te bereiken dat er bij ALLE mcdonalds filialen de coupons gewoon kunnen worden ingeleverd en er hierdoor nog meer blije kinderen zullen zijn.

Wanneer we een tegoedbon ontvangen voor 1 gratis menu.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Femke Ceelen