Klacht: Correctie rekening en uitblijven van eind afrekening

op 27 september 2017 over CAK in de categorie

Ik heb het CAK al diverse keren gevraagd om een eind afrekening op te maken.
Ik ben al vanaf 26 juni 2017 niet meer in de zorg waarvoor ik aan het CAK moet betalen.
Omdat ik eerder uit de zorg ben gegaan dan verwacht moet er een correctie plasts vinden die het CAK mij beloofd heeft, ook dit wordt niet gedaan.

Als er een correcte afrekening is

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 10 oktober 2017 om 09:26 geantwoord

Naar aanleiding van bovenstaande klacht hebben wij contact met meneer opgenomen. Op zijn verzoek hebben wij onze administratie gecontroleerd. Uit deze controle komt naar voren dat wij een juiste afrekening hebben opgemaakt en dat het huidige openstaande saldo correct is. Wij hebben meneer via een e-mailbericht uitleg gestuurd. Ook hebben wij de klant verzocht om over te gaan tot het betalen van het openstaande saldo. Wij sluiten deze klacht.

Heeft op 10 oktober 2017 om 12:28 geantwoord

Ik ben niet eens met deze oplossing omdat zwart op wit staat dat er een correctie komt dat ik zes maanden lage eigen bijdragen hoef te betalen. Zoals het nu is gegaan zijn dat 5 maanden.

Ik heb het CAK onderstaande bericht gestuurd:

Geachte mevrouw/meneer,

N.a.v. uw bericht kan ik u schrijven dat ik hierin niet akkoord ga en zal dus ook niet betalen.
U zult volgens uw regels een incasso en andere inschakelen.
De extra kosten die dit met zich meebrengt is niet mijn verantwoordelijkheid en zal ik dus ook niet betalen.

Hoogachtend,
van der Bruggen