Klacht: Corona veiligheidsrisico

op 19 maart 2020 over Vomar in de categorie Supermarkten

De bedrijfsleiding van Vomar Nobelweg in Amsterdam blinkt al niet uit in goed supermarkt management maar maakt het nu wel erg bont door zonder reden EN zonder dit in de winkel duidelijk aan te geven producten te rantsoeneren. Het gevolg is dat klanten nu twee of meer keren de hele winkel door moeten lopen en afrekenen. Daarmee verhoogt het besmettingsrisico.En het gaat niet om toiletpapier maar gewoon om een aantal 4-packs Schuttersbier. Wij komen al jaren in dit filiaal en zijn goed voor 8 – 10 pakken per dag. Nu zouden we dat niet meer mogen kopen vanwege de crisis? Stuur deze sukkel aub terug naar school!

Als de winkel door competent personeel wordt bestuurd. De kinderen die er werken doen erg hun best maar worden verkeerd aangestuurd waardoor bovenstaande verwarring kan voorkomen. Tevens is het de laatste maanden een rommelig zooitje in dit filiaal

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door watnougebruikersnaam