Klacht: coro problematiek

op 03 juni 2021 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Goededag,
Op dit moment verblijven wij op het meerdal voor de 2e maal. 1e keer in november toen mochten wij een uurtje zwemmen in het gehele weekend. We wilde graag terug want we vonden het zo n leuk park. Dus in januari geboekt voor 28 mei voor een week. In de hoop dat alles geopend zou zijn. Maar weer helaas. Alleen terras en ze proberen iedere gast 1 uurtje te laten baantje zwemmen. Begrijp ik wel mqar waarom wordt er niet meer op ingespeeld voor de kinderen. We hebben heel Orry niet gezien als activiteit op het park voor mijn kleinzoon. Scheelt weer hoef ik ook geen knuffel Orry te kopen voor hem. Hij weet toch niet wie het is. Bij landall geweest tijdens lock down. Daar rijd Bollo in een karretje 3x daags het park rond. Wenst in zn rondje de kindjes weltrusten in zijn Bollo pyjama. Zo maar een voorbeeld. Bollo disco op de plaza. Alles buiten. Jullie maken het er maar makkelijk van af. Tis corona dus het kan niet. Nu hebben wij ook nog eens de pech na 2x . Wij vertrekken 4 juni as en 5 juni mag alles open. Wij zijn Friends gasten en dragen jullie een warm hart toe maar dit is wel erg een teleurstelling voor mij maar zeker voor mijn kleinzoon zonder entertainment. Had s middags wat ondernomen met een kinderdisco /show/muziek bij het terras smiddags als entertainment voor de kinderen. Met die Orry. Gemiste kans voor kinderen. Jullie als Centerpars op kinderen gericht had dat beter kunnen doen. Dit was de 2e keer centerparcs tijdens corona . Wat ons toch een hoop centjes heeft gekost. Jullie hadden echt meer uit de kast kunnen halen om het leed te verzachten. Sorry,
een Friends member .

De wens is toch voor de derde keer in korte tijd meerdal mee te maken in volle bedrijvigheid . voor een klein budget

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door oostvoorne1964