Klacht: Klacht niet in behandeling genomen

StefanJ op 06 januari 2012 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Onlangs bij Corendon een klacht ingediend voor problemen tijdens onze vakantie. Het betreft onder andere de indeling van de vakantie die helemaal anders verlopen dan van te voren gepland/aangegeven. Hierdoor hebben wij meer reisdagen gehad en hebben wij ook niet kunnen duiken. Hiervoor waren wij juist naar Hurghada gegaan.
Direct na onze vakantie ben ik een maand voor mijn werk naar het buitenland gegaan. Na terugkomst heb ik een klacht ingediend.
Helaas kreeg ik van Corendon een brief dat mijn klacht niet in behandeling wordt genomen omdat de termijn voor klachten was verlopen.
Dit vind ik heel vervelend en geeft maar weer aan dat Corendon haar verantwoordelijkheid niet wil nemen.

In behandeling nemen en oplossen klacht

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

StefanJ

Heeft op 06 januari 2012 om 10:34 geantwoord

Beste medewerkers van Corendon,
Volgens mij hebben jullie de klacht niet goed gelezen. Ik heb de klacht niet eerder in kunnen dien daar ik voor mijn werk direct na mijn vakantie naar het buitenland moest.
Jullie schuiven elke keer alles af op de AV van de ANVR, maar er bestaat ook nog zoiets van coulance en meedenken.

Corendon

Heeft op 06 januari 2012 om 11:23 geantwoord

Geachte heer Jager,

U heeft een klacht over een reis naar Egypte van 27 augustus 2011 tot en met 10 september 2011. In artikel 17 lid 2 A van de ANVR-reisvoorwaarden is bepaald, dat een klacht uiterlijk één maand na afloop van de reis moet worden ingediend. Uw klacht heeft als poststempel 28 oktober 2011. De termijn van één maand is helaas inmiddels overschreden. Op grond hiervan zullen wij de klacht derhalve niet meer in behandeling nemen.

Corendon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door