Klacht: Controleer de smartcard( geen communicatie mogelijk)

op 13 mei 2021 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijne dames en heren.
Ik heb een schotel antenne op de caravan en betaal iedere
maand 15,95.
Wat is de reden van dit probleem en hoe kan het opgelost worden
Mijn smartcard nummer is 128.571.611.909.28
Gaarne hoor ik van U , hoe dit op gelost gaat worden.
U kunt mij eventueel bereiken op 0623846267 of via mijn
emailadres [email protected]
Gaarne hoor ik van U.
Met vriendelijke groet
M van der Kuip

Gewenste Oplossing:

Als alles is opgelost en ik weer beeld heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

2 maanden geleden - Goedemorgen M van der Kuip, bedankt voor je bericht. Allereerst vervelend om te horen dat de kaart niet werkt. Voordat we naar een oplossing kunnen kijken heb ik iets meer informatie nodig over jullie installatie. Hoe gebruik je de losse kaart? Is dit in een ontvanger of gaat de kaart in een module en in de televisie? Het lijkt er namelijk op, aan de melding te zien, dat de kaart niet geheel goed gelezen kan worden. Dit kan meerdere oorzaken hebben. Ik ben benieuwd wat er gebeurt als je de kaart uit de module of ontvanger haalt. Krijg je dan een andere melding in beeld? Tot slot ben ik nog benieuwd of jullie wel beeld hebben op de kanalen 14, 191 en 196. Ik hoor ook graag welke zenders dit bij jullie zijn. Vriendelijke groet, Mees van Canal Digitaal

Reactie van de melder van de klacht M van der Kuip

2 maanden geleden - Hallo Mees Ik steek de smartcard in het bijbehorende kastje en dus niet in de televisie. Op het scherm verschijnt de tekst: Controleer de smartcard geen communicatie mogelijk Met vriendelijke groet Mvan der Kuip

Bericht van Canaldigitaal

2 maanden geleden - Beste heer van der Kuip, Zojuist heb ik u proberen te bellen, maar kreeg uw voice-mail. Welke dagdelen bent u vandaag of maandag/dinsdag het best bereikbaar en bij de ontvanger in de buurt? Met vriendelijke groet, Paul Webcareteam Canal Digitaal

Reactie van de melder van de klacht M van der Kuip

2 maanden geleden - Beste Paul Ik kan aanwezig zijn vandaag tussen 14.30 en 16. Uur . Gaarne hoor ik of dit mogelijk is. Met vriendelijke groet Mvan der Kuip

Reactie van de melder van de klacht M van der Kuip

2 maanden geleden - Hallo Paul. Ik heb nog niets van je gehoord of het doorgaan , dat ik aanwezig zou zijn. Nu wil graag de afspraak op morgen 19 Mei.Aangezien we momenteel thuis zijn , lijkt me dat geschikter. Ik zorg dat ik morgen middag tussen14 uur en 15,30 uur aanwezig ben in de caravan , om het Probleem op te lossen. Gaarne hoor Olof dit accoord is, zodat ik geen vergeeze reis maak. Met vriendelijke groet. M van der Kuip

Reactie van de melder van de klacht M van der Kuip

2 maanden geleden - Beste Paul/ Naar aanleiding van je mail van afgelopen zaterdag wil ik graag dat je yelefonisch contact met me opneemt voor het maken van een afspraak om het prebleem met de smartcard op te lossen. Met vriendelijke groet. M van der kuip

Bericht van Canaldigitaal

2 maanden geleden - Beste heer van der Kuip, Ik had uw bericht gemist, excuses! Vanochtend kreeg ik al door van mijn collega's dat u had gebeld en ik heb u toen gebeld op uw vaste nummer. Ik zal u vanmiddag proberen te bellen tussen 14 en 15.30 uur en dan op uw mobiele nummer! Met vriendelijke groet, Paul Webcareteam Canal Digitaal

Bericht van Canaldigitaal

2 maanden geleden - Beste heer van der Kuip, Ik heb vandaag geprobeerd jullie te bellen, helaas kreeg ik de voicemail te horen. Ik hoor graag wanneer het jullie weer uit komt om te bellen. Jullie zouden ons ook kunnen bellen om 088-0038505 of ons een bericht sturen via Facebook of twitter. Wij horen het graag! Vriendelijke groet, Mees Webcareteam Canal Digitaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 01 juni 2021 om 20:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer M. van der Kuip,

Sinds 19 mei 2021 hebben wij niets meer van u vernomen. Ik zal deze klacht daarom nu ook afsluiten.

Mocht u nu toch verder nog vragen hebben of graag met ons in contact komen dan zijn wij bereikbaar via Facebook/Twitter of per telefoon. Onze contactgegevens kunt u op deze pagina vinden: https://www.canaldigitaal.nl/contact/

Vriendelijke groeten,

Mark
Webcareteam Canal Digitaal

Alle klachten die gemeld zijn door M van der Kuip