Klacht: Controle zelf scan

op 06 juli 2012 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik maak gebruik van de zelf scan bij AH XL in Hoofddorp, lekker makkelijk, kun je alles boodschappen meteen handig rangschikken en…. Het scheelt tijd!! Dat is ook het gemak dat AH zelf aangeeft
Ik weet dat er zo nu en dan een ( tassen) controle plaatsvindt. Maar nu heb ik al twee keer gehad ( bij een kar van 200 euro, dus veel boodschappen en een kar van 65 euro) dat ik een complete check moest ondergaan!!!!! Dus ALLE boodschappen moesten worden gecontroleerd.
Ik maak ook gebruik van de zelfstandig bij Dirk van de Broek ( met grote regelmaat), maar heb daar nog NOOIT een complete check hoeven ondergaan! Wel regelmatig een check, maar de ene keer een paar producten en de andere keer wat meer. Prima !
Met een complete check gaat mijn gewonnen tijd verloren, mijn boodschappen wordenheen en weer geslingerd en toch minder zorgvuldig terug gestopt en ik voel mij vreselijk opgelaten, want ik sta daar een lange tijd te wachten. Beide keren klopte alles precies. Wat ik overigens pas te horen kreeg toen ik er om vroeg. Ik heb mijn beklag bij de desbetreffende caissière gedaan, maar die reageerde nogal luchtig. Na de 1e keer heb ik een tijd lang geen gebruik gemaakt vd zelfscan. Toen ik het toch weer eens probeerde was ik meteen weer aan de beurt! Voor mij geen zelfscan meer bij de AH, WEL bij Dirk vd Broek!!!!

Een random check. Een aantal producten checken, al naar gelang de hoogte van de bon. GEEN complete check. Onzin. Als je je klanten niet vertrouwt moet je ook niet aan zelfstandig beginnen......

Alle klachten die gemeld zijn door Simoneah