Klacht: Contracten gebonden op naam van bedrijf zonder eigenaar gesproken te hebben.

op 10 september 2018 over Total in de categorie Tankstations

Namens Nationale Adviesbond wordt er gebeld op privé huistelefoon. Hier word vervolgens een contract klaar gezet waar anderen akkoord mee kunnen gaan. Het betreft om mijn schoonmoeder die een contract zou moeten ondertekenen op mijn zakelijk bedrijfsnaam.

Contracten worden op mijn bedrijfsnaam gezet zonder dit gezien te hebben. Wanneer er vandaag weer werd gebeld moest er bevestigd worden om het contract in te laten gaan zonder enige kennis. Het lezen van de algemene voorwaarden mochten wij niet van Nationale Adviesbond, dit mocht van de meneer pas na het gesprek. Wanneer wij geen akkoord geven werd de meneer boos en heeft vervolgens zonder pardon opgehangen.

Ik neem het zeer kwalijk dat Nationale Advies bond misbruik maakt van de situatie en contracten opstelt zonder met de eigenaar van het bedrijf gesproken te hebben. Daarnaast neem ik het Total-Energie kwalijk van het feit dat hun samen werken met een amateurbedrijf gemaand Nationale Adviesbond.

Schadevergoeding voor de tijd en persoonlijke excuses van Total.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Total

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Total nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annoniem2018