Klacht: contractbreuk wat niet waar is.

op 19 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb op 13 september 2016 opgezegd dat kon kosteloos, daarna krijg ik een ander nummer die ik moet bellen.
Dat heb ik gedaan en er werd gezegd dat dan de overstapservice moet worden stopgezet. 14 september weer gebeld (paar keer) en als laatste het antwoord van dh. P van Drent dat ik heb opgezegd per 14 oktober 2016 en dat dit geen contractbreuk was dus kosteloos.
De overstapservice is stopgezet en er wordt dus opgezegd per 14 oktober 2016 echter ik krijg per 19 september een mail dat ik per 19 september ben afgesloten en contractbreuk heb gedaan of ik maar even 225,33 euro wil betalen wegens contractbreuk. Gebeld en ik moet deze mail sturen omdat er in uw gegevens staat dat ik zo mocht opzeggen. Omdat er dus eerder is opgezegd dan was afgesproken vraag ik dus een onkostenvergoeding van 19 september 2016 tot 14 oktober 2016 omdat u zich niet aan de afspraak houdt. Ik hoop u zo voldoende te hebben ingelicht.

Als ik niet de 225,33 euro hoef te betalen en een vergoeding krijg voor de resterende dagen dat ik geen tv, internet en telefoon van tele 2 heb.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bakker.johan