Klacht: Contractbreuk vdu korting kaart

op 10 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op 1 sep heeft ns ineens de voorwaarden aangepast, je kunt tijdens een reis niet meer tussentijds tijdens het overstappen in en uit checken om het tweede deel van de reis, in de korting periode, met korting te reizen. Je moet nu tussentijds 35 min wachten. Dit is contract breuk, ik heb namelijk een overeenkomst met ns gesloten met daarbij contract voorwaarden die nu zomaar worden gewijzigd.

De voorwaarden van vóór 1 sep 2016 opnieuw invoeren. Met andere woorden, ns moet gewoon zijn contract naleven.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 25 oktober 2016 om 09:28 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Heeft op 25 oktober 2016 om 10:47 geantwoord

Dit is geen oplossing. Dit is uitleggen wat er veranderd is. Het blijft contract breuk. Maar omdat NS monopolist is, kunnen ze dat gewoon doordrukken.

Alle klachten die gemeld zijn door mcapel