Klacht: Contractbreuk vdu korting kaart

op 10 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 sep heeft ns ineens de voorwaarden aangepast, je kunt tijdens een reis niet meer tussentijds tijdens het overstappen in en uit checken om het tweede deel van de reis, in de korting periode, met korting te reizen. Je moet nu tussentijds 35 min wachten. Dit is contract breuk, ik heb namelijk een overeenkomst met ns gesloten met daarbij contract voorwaarden die nu zomaar worden gewijzigd.

Gewenste Oplossing:

De voorwaarden van vóór 1 sep 2016 opnieuw invoeren. Met andere woorden, ns moet gewoon zijn contract naleven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 25 oktober 2016 om 09:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Heeft op 25 oktober 2016 om 10:47 geantwoord

Dit is geen oplossing. Dit is uitleggen wat er veranderd is. Het blijft contract breuk. Maar omdat NS monopolist is, kunnen ze dat gewoon doordrukken.

Alle klachten die gemeld zijn door mcapel