Klacht: Contract wordt niet in werking gezet.

op 22 juli 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Ik heb op de site van Typhone een aanbod gezien voor Samsung Galaxy S6 samen met een abonnement van Tele2 waarbij je 0 Euro hoeft bij te betalen voor de telefoon. Deze contract heb ik dan ook netjes ondertekend en opgestuurd. Hierop heb ik nog een mail gekregen dat er gegevens ontbraken. Deze heb ik netjes telefonisch doorgegeven waarop ik als reactie te horen kreeg dat het abonnement dezelfde dag nog aangesloten zou worden.
Nou een paar dagen later heb ik ze opgebeld omdat ik nog steeds geen reactie had gekregen hierna, kreeg ik te horen dat het niet doorgaat omdat deze aanbieding een fout op de site is geweest en dat als ik dezelfde abonnement wil, 400 Euro moet bijbetalen voor de toestel of maandelijkse bundel het dubbele moet betalen.
Dit kan ik niet accepteren.

Dat mijn abonnement wordt aangesloten met dezelfde voorwaarden zoals het staat aangegeven in het contract. Dat is immers waar ik voor getekend heb.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Typhone

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Typhone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ozcan70