Klacht: Contract omzetten met ander persoon

op 20 juni 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

wij hebben al 5 dagen geen telefoon, tv en internet.
Nadat wij ziggo gebeld hadden kwamen wij er achter dat onze zoon een paar maanden geleden een telefoon had gekocht en ziggo ons contract zonder dat wij op de hoogte gesteld zijnhad veranderd in zijn naam met zijn geboorte datum zijn bankrekening en inlogcode.
in de tussen tijd is onze zoon vehuist en heft bij ziggo een schuld achtergelaten wat niet netjes is zodoende heft ziggo beslist om ons aftesluiten op het moment van afsluiten vertelde zij ons dat dit was gebeurd omdat hij nog een open staande rekening had en ons adres nu als wanbetaler is vermeld wij zijn al dagen bezig om weer een aansluiting te krijgen maar tot op heden zonder resultaat.
het is niet mogelijk om ons die al meer dan 20 jaar een contract hebben en nog nooit een betalling hebben overgeslagen of te laat betaald hebben weer aan te sluiten omdat het system alleen een huis adres kent en geen bewoner. dit is te gek voor woorden. wij kunnen ook geen gebruik maken van onze email deze hebben wij nodig omdat wij ons huis verkocht hebben en docunenten uit mappen nodig hebben die in onze mailbox zitten. verder gebruik ik de mailbox ook voor mijn werk, wel kregen we te horen dat als wij de achterstallige rekening van onze zoon zouden voldoen omdat we toch ook tv hadden gekeken alles wel gereset kon worden. op de vraag van mij aan deze medewerker of hij aan het einde van de avond na een avond voetbal kijken bij vrienden ook de rekening van €7.50 voor het kijken naar de wedstrijd zou betalen kregen wij niet echt een antwoord. we hebben meerdere opties gegeven als bv zet alles terug op een dag voor hat afsluiten van het contract van onze zoon, een andere optie was geef ons een tijdelijk account zodat wij onze belangrijke mails konden lichten.
Maar ook dat was geen optie.
we hebben nu problemen met het rond krijgen van onze hypotheek voor ons nieuwe huis omdat alles zoals gezegd in de mailbox staat en ik ook niet berijkbaar bent voor mijn werk.

Als alles weer werkt zoals voor het afsluiten van het contract van onze zoon.
waarbij Ziggo de fout heft gemaakt om al onze gegevens te wissen en op naam van onze zoon te zetten.
een excuus en het kosteloos stellen van onze gemaakte extra kosten zou ook op zijn plaats zijn

Alle klachten die gemeld zijn door JoopMulders