Klacht: Contract afwijkingen

op 03 juli 2012 over UPC in de categorie Alles-in-1

Geachte heer/mevrouw.

Wij zijn nu al meer dan twee weken bezig om een contract dat we met jullie hebben gesloten rond te krijgen en tot vandaag is het nog steeds niet rond.

We hadden Digitale TV met royaal pakket en film 1 en twee media boxen van UPC, we dachten dat we er goed aan deden om een alles in een pakket te nemen.
We hebben gekozen voor een pakket van € 65,00 te nemen met een uitbreiding van een extra HD Media box en een tweede telefoon lijn. Het lijkt niet moeilijk.

Na een paar dagen, het zeer onduidelijk contract ontvangen en er uit begrepen dat de andere details die ik heb doorgegeven ook hier in verwerkt waren.

Na een week een Media box ontvangen. Gebeld de tweede kwam er aan, deze twee media boxen konden volgens de klanten service niet gelijk geleverd worden.
Op de media box die we al hadden, hadden we geen beeld, gebeld en kreeg het antwoord dat dit normaal was om al het oude af te sluiten. Volgende dag weer gebeld en uiteindelijk was er iemand die het probleem direct oploste. Ook gevraag naar de tweede box, deze kwam er aan.
Weer een bericht van UPC er was wat gestuurd. En we dachten de rest van het contract dus HD Media box, Modem voor internet en telefonie. Ontvangen maar geen HD media box. Weer gebeld en kreeg weer een toezegging dat de box geleverd zou worden. we kregen hier een bevestiging van maar het bleek een media box te zijn met DVR en deze hadden wij toch echt niet besteld. Deze box hebben we geweigerd. En wacht nu op een ander die we wel besteld heb.
Na de installatie door een monteur van u, blijkt dat we maar een telefoon nummer hadden. De monteur rade mij aan om naar de UPC winkel in Apeldoorn te gaan en het daar te regelen. We werden daar zeer goed geholpen en er was afgesproken dat het tweede nummer zo snel mogelijk voor elkaar gemaakt zou worden. Niets meer van gehoord.
Na een paar dagen de telefoon geprobeerd en er was geen verbinding. Weer na de winkel en nu werd er beloofd dat het binnen twee dagen geregeld zou zijn.
We vinden het onbegrijpelijk dat er bij een zo eenvoudige opdracht alles verkeerd kan gaan.
We hebben bij elkaar circa 2 uur met de verkoop en klanten service gebeld en het is na twee weken nog niet voor elkaar.
We hebben er schoon genoeg van en staan op et punt het contract met U op te zeggen we zijn helemaal gefrustreerd door UPC en hebben spijt dat we met u een contract hebben aangegaan.

Hoogachtend

Adrie en Truus Stael

Klant nummer 4063786

Apeldoorn 3-07-2012

Een zeer goed Excuus

Alle klachten die gemeld zijn door staaltje