Klacht: Continu openstaande saldo

op 20 juni 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb een sms van syncasso op een vrijdagavond ontvangen waarin vermeld stond dat ik binnen 2 dagen een bedrag moest betalen. Ik heb dit bedrag toen ook overgemaakt en ik kreeg een sms terug dat de betaling ontvangen was, maar dat er nog een openstaand bedrag was. De rekening bedroeg 53 euro en dat had ik toen ook overgemaakt om vervolgens weer een bedrag van 48 euro te betalen. Nu krijg ik weer een brief binnen dat ik weer 52 euro moet betalen. Het probleem van alles is, dat ik ze niet kan bereiken en dat ik alles al had betaald, maar nog steeds aanmaningen ontvang.

Pas als ze stoppen met smsen en brieven sturen aangezien ik weet dat ik alles heb betaald.

Bericht van Syncasso

2 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Alle klachten die gemeld zijn door MvrC