Klacht: Containers niet gereinigd, klantenservice waardeloos

op 07 juli 2017 over Cleanprofs in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aan de deur een contract voor een jaar aangegaan, waar de containers zouden worden gereinigd. Tot op heden is er al 2 keer niet gereinigd.

Inmiddels de automatische incasso teruggedraaid, waardoor het geld terug staat op mijn rekening. Wil nu van het contract af, maar dit valt niet meer binnen de wettelijke termijn. Waardeloos dat je voor een dienst betaald wat niet geleverd word!

Klantenservice is niet klant vriendelijk!

Gewenste Oplossing:

Ik wil van het contract af en mijn geld terug of de dienst waarvoor betaald word moet ook geleverd worden. Ik wil sowieso het geld terug van de reinigingen die niet geleverd zijn!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cleanprofs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cleanprofs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cleanprofs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cleanprofs

Heeft op 20 september 2017 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Rhewin