Klacht: container niet opgehaald.

op 31 augustus 2016 over ROVA in de categorie Schoonmaakbedrijven

Gisteren zou de grijze container opgehaald worden, maar dit is niet gebeurd.
In de straat naast ons wel maar aan onze straat 2 stuks niet.
Ze zijn dus wel in de buurt geweest. We vinden dat erg vervelend want waar moeten we de komende 2 weken heen met het afval???

Het zou erg fijn zijn dat deze container vandaag nog opgehaald zou worden , gezien de hoge temperatuur.
Het gaat dan ook nog erg stinken.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ROVA

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ROVA in behandeling genomen

Bericht van ROVA

4 maanden geleden - Geachte heer Rikhof, Vervelend dat uw container op de inzameldag niet geleegd is. Wij gaan uw melding doorgeven aan de betreffende inzamelaar. Indien de container niet geleegd wordt dan kunt u dit altijd melden bij ons klantencontactcentrum (telefonisch of per e-mail), zo kunnen wij meteen actie ondernemen. U geeft aan dat het vaker is gebeurd aan dit deel van de Pausweg, als u het rechtstreeks bij ons meld dan nemen wij direct contact op met de inzamelaar. Voor wat betreft de niet geleegde container van 30 augustus; wij vernemen graag van u vanaf welk tijdstip de container stond aangeboden en op welke exacte locatie deze dan staat (woningzijde aan de weg of juist de overkant van de weg bijvoorbeeld)? In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, ROVA Klantcontactcentrum.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ROVA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ROVA

Heeft op 31 augustus 2016 om 14:55 geantwoord

Geachte heer Rikhof,

Wij hebben intussen een melding ontvangen van de inzamelaar, zij gaan de container morgen (1 september) alsnog legen. Als u de container van af 07.00 uur aanbied op de inzameldag en op de juiste aanbiedplaats vindt de leging vanzelf plaats. Mocht u de container op een andere aanbiedplek aanbieden dan vernemen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet, ROVA Klantcontactcentrum.

Alle klachten die gemeld zijn door geradrikhof@hotmail.com