Klacht: Container niet geleegd en abonnement te snel opgezegd

op 18 oktober 2016 over Vincent Container Cleaning Service in de categorie Schoonmaakbedrijven

Het ging een aantal jaren goed met het reinigen van de container, maar de afgelopen half jaar is het een drama. De container wordt niet geleegd, en als je dit laat weten duurt het nog twee dagen voordat het alsnog gebeurt. Dus de container moet drie volle dagen aan de weg staan voordat hij gereinigd wordt.
Bij een klacht krijg je een standaardmail. Je hebt helemaal niet het idee dat ze ook werkelijk maatregelen nemen, of dat ze je serieus nemen.
Toen ik vervolgens mijn lidmaatschap heb opgezegd per 2017, krijg ik doodleuk de mededeling dat ik in december 2015 heb betaald, en dat hun service ook vanaf december 2016 ophoudt. Wat in de praktijk neerkomt op: we reinigen dit jaar helemaal geen container meer, want ze komen niet meer VOOR december 2016! Belachelijk, want ik heb in december 2015 inderdaad betaald, maar dat is voor heel 2016! Ze zouden dus hun service moeten stoppen per 1-1-2017.
Dat zo’n slecht bedrijf nog kan bestaan, ongelofelijk.

Ik wil hun dienstverlening niet meer, ze zijn onbetrouwbaar. Ik vind wel dat ze een deel van het abonnementsgeld van 2016 terug moeten storten.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vincent Container Cleaning Service

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vincent Container Cleaning Service nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jluijten