Klacht: contact/vraag

op 28 september 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht StefanZonneveld

1 jaar geleden - graag zou ik een indicatie krijgen voor hoelang het nog duurt aangezien ik al 3 weken wacht tot er een keer onderdelen zijn

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 jaar geleden - Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht. Samsung heeft momenteel leverproblemen, om deze reden kan ik geen tijdsindicatie aangeven wanneer de onderdelen weer binnenkomen. Wanneer u nog vragen heeft, verneem ik deze graag. Met vriendelijke groet, Renate Wecare Dynafix

Reactie van de melder van de klacht StefanZonneveld

1 jaar geleden - Dat is erg vervelend om te horen maar het gaat toch niet gebeuren dat ik straks wekenlang mijn mobiel kwijt ben en ik een bevestiging krijg dat het "iets' langer dan 7 werkdagen kan duren ik vind 3 weken al te veel als er wordt gezegd iets langer dan 7 dagen

Reactie van de melder van de klacht StefanZonneveld

1 jaar geleden - en het valt mij op dat ik hier wel meteen prima reactie krijg en op mijn vragen over de mail naar jullie vragen adres die in mijn mail waarin ik de status kreeg had gekregen nul reactie heb gehad.

Bericht van Dynafix

1 jaar geleden - Geachte klant, Omdat wij in deze afhankelijk zijn van Samsung, kan ik u helaas geen tijdsindicatie aangeven. Met vriendelijke groet, Renate Wecare Dynafix

Reactie van de melder van de klacht StefanZonneveld

1 jaar geleden - Nee dat begrijp ik alleen er werd in het bevestigingsmailtje wel een indicatie gegeven en dat geeft valse hoop en ben bijvoorbeeld al 2x 11 minuten dus totaal 22 minuten in de wacht gestaan aan de telefoon met een tarief van 0.45 cent per minuut en dan geen reactie of iets krijgen ik vind dat schandalig om eerlijk te zijn dat is gewoon bijna 10 euro voor niks!!

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 28 september 2016 om 14:01 geantwoord

Ik begrijp dat het heel vervelend is!

Indien ik een tijdsindicatie voor u had, dan had ik u deze zeer zeker doorgegeven. Echter zijn wij volledig afhankelijk van Samsung.

Bellen is een vrije keuze, wij zijn op verschillende wijze kosteloos te bereiken zoals de online chat, facebook etc.

Renate
Wecare Dynafix

Reactie van de melder van de klacht StefanZonneveld

1 jaar geleden - vind dit geen oplossing maar een heel makkelijk verhaal om eerlijk te zijn vind het terecht dat u zegt dat u afhankelijk bent van samsung alleen zo een groot bedrijf krijgt toch wel contact met een belangrijke leverancier zoals samsung en kan toch vragen of er al iets duidelijk is want wachten kunnen we allemaal maar heb zo een gevoel dat dit wel het makkelijkst is en er niet achteraan gegaan is

Heeft op 28 september 2016 om 14:13 geantwoord

zo makkelijk wordt geen moeite gedaan niks, zo komt het niet over

Alle klachten die gemeld zijn door StefanZonneveld