Klacht: Contact over vertraging

op 27 juni 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Wij zouden om 6.30 uur vertrekken van Weeze naar Barcelona, helaas werkte het vliegtuig niet maar mochten we er pas om 8.30 uur uit. Bij gate aangekomen niets gehoord maar iedereen had dorst, in vliegtuig niks gekregen en bij gate ook niet. 1 uur later weer navraag gedaan en toen kregen we een Voucher om iets te halen, helaas melding op bord dat vliegtuig pas om 12.30 uur vertrekt…geen vertegenwoordiging van Ryanair te zien. Om 12.35 uur weer melding op bord, nog later nu…13.00 uur, 5 min later 13.40 uur en gelijk daarop 14.00 uur.. meer dan 7,5 uur vertraging op een vlucht van nog geen 2 uur en geen enkele medewerker die iets zegt..iedereen hangt hier nu rond en niemand van Ryanair in de buurt…Ryanair nooit meer!!

Compensatie voor alle geleden ongemak en niet alleen die 250 euro, waar je ook nog zeer veel moeite voor moet doen, maar ook de kosten van het hotel en transfers. Laat Ryanair ook verplicht hun passagiers goed te woord staan.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klmopkl90