Klacht: Contact onmogelijk geen communicatie

op 15 december 2017 over Large Popmerchandising in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb op 6 december een bestelling gedaan bij Large, een jurkje, en twee kerstcadeau’s. Ik verwachte uiterlijk op 10 december mijn levering wel te hebben. Het enige wat ik aan communicatie heb gehad is een overzicht van mijn bestelling. Verder blijft het stil. Na de talloze klachten op hun facebook te lezen heb ik geprobeerd contact te leggen met hun klantenservice. Helaas heb ik inmiddels verschillende keren zonder ze te spreken de verbinding verbroken na wachttijden van 30-45 minuten. Het vervelende is dat ze geen indicatie van de wachttijd geven. Ik heb gemaild en krijg een standaard mail terug waarin staat dat het wat langer kan duren dat ik een reactie krijg waarvoor excuses. Via facebook messenger ook nul op request. Ik vind dit alles zeer onprofessioneel omgaan met je klanten en ik merk dat ik hierin niet alleen ben. Ik heb voor mijn vriendje nu geen kerstkado want ik verwacht niet dat dit nog op tijd geleverd wordt. Informatie op hun website om een klacht in te dienen of een annulering van je bestelling te doen ontbreekt ook. Ik heb hier een slecht voorgevoel over.

Als ik in contact kan komen met Large medewerkers of als iemand 1 van mijn vele berichten beantwoord en hierin een verwachting managed. Ik weet nu niet waar ik aan toe ben en dat levert me stress op. Ik ga sowieso wat anders kopen en ga als het ooit geleverd wordt het retourneren en dan hoop ik dat ik niet hoef te vechten om mijn geld terug te krijgen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angela Heurter