Klacht: Contact met medewerkers in de apple store Amsterdam

op 03 februari 2014 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Gisteren had ik om 16:00u een afspraak in de Apple store Amsterdam. Een reis van 2 uur had ik hiervoor afgelegd. Ik kwam om 16:03u aan in de winkel en was dus 3 minuten te laat.
Op de begane grond kon ik vrijwel direct een medewerker vinden die meteen aangaf dat ik 3 minuten te laat was en dat mijn afspraak zeer waarschijnlijk niet meer door kon gaan.
Ik werd doorverwezen naar de eerste verdieping en kon aansluiten in de rij. Daar heb ik 5 minuten staan wachten. Om 16:10u werd ik in eerste instantie vriendelijk te woord gestaan door een medewerkster maar zij gaf ook aan dat ik (inmiddels 10 minuten) te laat was en niet meer kon helpen.
Na overleg met de supervisor (dit duurde ook 5 minuten..) kreeg ik van hem een behoorlijke preek over tijd is tijd en nog een paar bijdehante opmerkingen over dat er maar liefst 17 trams vanas CS rijden enz. In plaats van gewoon terecht aan te geven dat ik te laat was en te kijken naar een oplossing. Deze discussie duurde al 5 minuten.. Toen mocht ik ergens plaatsnemen en daar nog een uur wachten.
Uiteindelijk toch nog vriendelijk geholpen maar zonder uitgebreid consult. Daar moet ik een volgende keer voor terug komen…. GRRRRR

Een nieuwe stekker gekregen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kiml