Klacht: Contact

op 05 oktober 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al een enige tijd bezig om die lui te kunnen bereiken maar krijg ze niet te pakken, mails worden ook niet beantwoord. Ben het een beetje zat aan het worden, wil een probleem oplossen, maar nu is het probleem alleen nog maar verergerd!! Beslag gelegd op mijn zorgtoeslag ff serieus!!! Neem op!!!?!?

Gewenste Oplossing:

Opnemen! Of mails beantwoorden

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 13 oktober 2016 om 11:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Syncasso heeft kennis genomen van de klacht van mevrouw Noordam. Syncasso hecht aan een juiste communicatie met haar debiteur-klanten. Helaas is er niet steeds tijdig gereageerd op de vragen en verzoeken van de melder. Inmiddels heeft de melder bericht gekregen van de zaakbehandelaar. Syncasso gaat er vanuit dat de kwestie hiermee duidelijk is geworden.

Syncasso

Klachtbehandelaar

Alle klachten die gemeld zijn door Okdoei