Klacht: contact

op 15 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Het is onmogelijk contact te krijgen met dit bedrijf. De website is dermate klantonvriendelijk, cijfer krijgt van mij een 0, het zelfde geldt voor telefonische bereikbaarheid. Op de gestuurde mail komt geen reactie
Waarschijnlijk ontbreekt hier iedere vorm van marktwerking zodat een dergelijk bedrijf zijn gang kan gaan zonder hier last van te hebben omdat er geen keuze is voor de consument

als mijn dubbel ontvangen levering netjes retour kan worden gestuurd en de factuur correct wordt aangepast

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 16 september 2016 om 15:32 geantwoord

Goedemiddag Armand,

Wat vervelend dat je geen contact met ons kon krijgen. We hebben het op het moment druk en doen ons best iedereen op tijd te beantwoorden.

Graag ontvangen wij meer informatie. Heb je een klantnummer voor ons?
Zou je die willen mailen naar jvandalen@studystore.nl met als onderwerp Jessica? Dan pak ik de mail op en kijk ik wat we voor je kunnen betekenen.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Armand70