Klachten over Consumentenbond

De Consumentenbond is een onafhankelijke organisatie die zich hard maakt voor de rechten van de consument. Op de website van de consumentenbond kunt u... Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 44 klachten nodig voor een plaats in de categorie Klachtencommissies

0%
6 klachten gemeld
6 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost
1.0 /10
1 stemmen
1

Tijdslijn

Ik heb gereageerd op een mail van de Consumentenbond om te kijken wat voor ons de voordeligste energieleverancier kan zijn. Ik werd vandaag 06-08-2018 gebeld door BGEbelang. Tijdens het gesprek met de dame van het callcenter kwam banknummer ter sprake.... Lees meer

Intrekking automatische incasso na een keer stornering. Meeste bedrijven herhalen een opdracht 2 of 3 keer en sturen daarna een brief. Consumentenbond gaat er van uit dat mailtje met herinnering voldoende is. Uiteindelijk schakelen ze incasso in. Medewerker klantenervice blijft... Lees meer

opzeging abonnement

Klacht van op 05 december 2017 over Consumentenbond in de categorie Klachtencommissies

aangezien ik geen openlijke klacht kan indienen bij de consumentenbond doe ik het hier 16-8-2017 mijn abonnement opgezegd toch blijven ze factureren zelfs is nu al een incasso bur. ingeschakeld waarvan je een niet gespecifiseerde rekening krijgt. ik krijg steeds... Lees meer

Beste Klacht.nl, Vandaag donderdag 26 augustus is er zomaar van Consumenten gids abonnement geld van mijn rekening gehaald. Allereerst sta ik hier niet voor ingeschreven en ik heb geen mail of brieven hierover gehad. Kortom ik heb hier helemaal niks mee te... Lees meer