Klachten over Consumentenbond

De Consumentenbond is een onafhankelijke organisatie die zich hard maakt voor de rechten van de consument. Op de website van de consumentenbond kunt u... Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 43 klachten nodig voor een plaats in de categorie Klachtencommissies

0%
7 klachten gemeld
7 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost
1.0 /10
1 stemmen
1

Tijdslijn

Consumentenorganisaties hebben veel druk op Den Haag uitgeoefend om een andere meetmethode toe te passen bij het bepalen van verbruik en uitstoot van auto’s. Het effect van Kassa, consumentenbond en andere clubjes is dat de prijs van ALLE auto’s zal... Lees meer

Ik heb gereageerd op een mail van de Consumentenbond om te kijken wat voor ons de voordeligste energieleverancier kan zijn. Ik werd vandaag 06-08-2018 gebeld door BGEbelang. Tijdens het gesprek met de dame van het callcenter kwam banknummer ter sprake.... Lees meer

Koningsdag

Klacht van op 27 april 2018 over Consumentenbond in de categorie Klachtencommissies

Geachte lezer, Wij kunnen volgens de consumentenbond nog 2 dagen overstappen naar een andere energieleverancier. Vandaag 27-4-2018 proberen wij dit aanbod te activeren, helaas lukt dit niet. We hebben het desbetreffende telefoonnummer gebeld ( overstap nummer) en hebben een tijdje... Lees meer

Wijze van communicatie met leden

Klacht van op 12 maart 2018 over Consumentenbond in de categorie Klachtencommissies

Bij de consumentenbond is de mogelijkheid om schriftelijk een casus voor te leggen. Dan wordt je door hun (callcenter) opgebeld. Dan moet je terugbellen. Het is irritant en niet zakelijk en efficiënt en ook niet klantgericht. De consumentenbond weigert om... Lees meer

Intrekking automatische incasso na een keer stornering. Meeste bedrijven herhalen een opdracht 2 of 3 keer en sturen daarna een brief. Consumentenbond gaat er van uit dat mailtje met herinnering voldoende is. Uiteindelijk schakelen ze incasso in. Medewerker klantenervice blijft... Lees meer

opzeging abonnement

Klacht van op 05 december 2017 over Consumentenbond in de categorie Klachtencommissies

aangezien ik geen openlijke klacht kan indienen bij de consumentenbond doe ik het hier 16-8-2017 mijn abonnement opgezegd toch blijven ze factureren zelfs is nu al een incasso bur. ingeschakeld waarvan je een niet gespecifiseerde rekening krijgt. ik krijg steeds... Lees meer

Beste Klacht.nl, Vandaag donderdag 26 augustus is er zomaar van Consumenten gids abonnement geld van mijn rekening gehaald. Allereerst sta ik hier niet voor ingeschreven en ik heb geen mail of brieven hierover gehad. Kortom ik heb hier helemaal niks mee te... Lees meer

Gratis lidmaatschap leidt tot abbonnement

Klacht van op 28 september 2017 over Consumentenbond in de categorie Klachtencommissies

Ik heb een gratis lidmaatschap van 3 maanden genomen bij de consumentenbond. Omdat ik weet, dat veel bedrijven automatisch verlengen, heb ik meteen opgezegd via de website. Helaas, dit is blijkbaar niet aangekomen bij de Consumentenbond. Na 2 maanden krijg... Lees meer