Klacht: Constante vertraging

op 03 november 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Afgelopen week had ik tentamens, daarvoor moet ik vanuit Sint-Annaland reizen naar breda, deze reis duurt tussen de 1:35 en 2:05 afhankelijk van mijn bus. Als ik hiervoor op tijd wil komen moet ik zorgen dat ik ruim een uur te vroeg op school aan kom door de systematische vertraging van de trein richting roosendaal op de heenweg en de trein vanuit Breda naar Roosendaal op de terugweg.

Voor het overstappen van de ene naar de andere trein is er zo een 3 minuten, maar met een vertraging van minimaal 5 minuten mis ik deze trein zo een 3 keer per week. Deze vertragingen worden af en toe opgelost door de trein richting Breda een aantal minuten te laten wachten, maar vaak genoeg ook niet waardoor je deze trein kan zien vertrekken als je op het station aankomt.

De vertraging van een half uur komt bovenop de reistijd die al lang genoeg is en zou makkelijk voorkomen kunnen worden door een overstap te garanderen. Wanneer deze overstap namelijk wordt gemist door een volle trein staat de trein compleet vol voor iedereen en kunnen mensen in Etten-Leur soms niet instappen.

Het feit dat de trein soms wacht, hoewel hierbij door de conducteur vaak wordt gezegd dat we op moeten schieten of sneller de trein in hadden moeten gaan, terwijl het over een grote hoeveelheid mensen gaat die niet allen goed ter been zijn.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lekker_bezig_NS