Klacht: Constant motorgeluid uit de magnetron terwijl hij uitstaat

op 19 december 2017 over Siemens in de categorie Electronica Merken

Heb sinds februari 2017 een combi magnetron/oven gekocht. Ik weet het dat als ik heb gebruikt dat het ongeveer 2 uur duurt voordat de afkoelingsmotor uitstaat. Maar als ik hem niet gebruikt en hij gaat automatisch na 15 minuten uit dan maakt hij constant geluid. Belde ik naar de klantenservice van Siemens word ik gewoon niet gelooft en zei ze dat het niet bestaat en zei ze het geluid komt omdat hij aan het afkoelen is. Zeg ik maar hij staat de hele nacht uit en ik loop nu pas naar beneden en hij staat gewoon 10 uur uit. Ging ze vragen aan een toevallige passende monteur en hij zei dat het ook niet kan. Dus volgens hun zit ik gewoon te liegen en zei ze ook nog bij dat ze het een rare klacht vindt. Toen zei ik dat ik het geluid heb opgenomen en naar hun wil sturen. Zegt ze maar daar hebben we niks aan. Nou Siemens ik vind dat jullie meer klantvriendelijke en professionele personeels bij de contact service mogen aannemen en elke klacht serieus neemt en niet de schuld wegschuiven.

Vriendelijke personeels aannemen bij de contact service en elke klacht serieus nemen en zoeken naar een gepaste oplossing!!!!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Siemens

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Siemens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Trucluong