Klacht: Consequent geen inhoudelijke reactie op mail

op 15 september 2018 over Total in de categorie Tankstations

Tegen telef. afspraak in geen offerte maar na 14 dagen een contract gekregen. Onmiddellijk per mail geprotesteerd waarop een case.no werd ontvangen met nu erg druk, heb geduld. Na 14 dagen reminder met opnieuw reactie met caseno en zelfde tekst. Na eken weer een mail met ultimatum om te reageren en weer een caseno met zelfde tekst. (druk etc) Dit bedrijf staat slecht bekend op internet en TrosRadar. Ik vrees dat het verdienmodel is het afkopen (boete) van contracten. Nou, dat loopt snel op; gas en licht voor 4 jaar tegen € 100,00 (standaardprijs en duur) kost dus € 800,00. Daar kan je wel een paar callcenters een paar uur voor laten hengelen.

Lees: https:www.overstapervaringen.nlenergietotal-gas-powercomment-page-2comments en de reacties op internet bij TrosRadar…

Maar TGP gaat gewoon door….

Wanneer dit bedrijf bevestigt dat het contract een offerte dient te zijn en mij derhalve geen enkele verplichting geeft.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Total nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sebok r