Klacht: Conducteur

op 04 april 2013 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat ik de trein had gemist (mijn fout) kwam de 2e trein een half uur later. Ik wou de trein in stappen maar omdat er zoveel mensen uit gingen wachtte ik even. Toen ik er in wou gaan ging de deur dicht en ging niet meer open. De conducteur stond een stukje verder op en ik ging dus daar heen. Hij ging naar binnen en deed ook zijn deur dicht. Ik klopte nog op het raam maar keek me niet aan. Ik vind dit heel onbeschoft. Hij kan natuurlijk niet weten dat ik al de trein een keer had gemist, maar om iemand nou in de kou een half uur te laten wachten vind ik heel lullig. Het was de trein van 16:22 op 4 april.

Gewenste Oplossing:

Het gebeurd wel vaker dus op een of andere manier moet hier toch wat aan gedaan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 05 april 2013 om 10:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben bij de klant meer informatie opgevraagd.

Alle klachten die gemeld zijn door ambervdzwart