Klacht: conducteur rijdt weg voor neus 30 mensen

op 02 juli 2012 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag (2 juni 2012) zou ikmet de trein van zuidhorn naar leeuwarden. Ik wilde de 1645 trein hebben. Door werkzaamheden op de weg had de bus vertraging onderweg naar zuidhorn. We kwamen 1644 aan. De spoorbomen waren toen al dicht. De conducteur bleef rustig zitten en deed alsof hij ons (ong. 30 mensen) niet zag. Na 1 minuut reed hij weg zonder naar ons ook maar te kijken of zich te verontschuldigen. Ik vind dit asociaal: hij had ons kunnen wenken, dan hadden we onder onder de spoorboom heen kunnen gaan en had de trein maximaal 30 seconden vertraging.

Maatregelen tegen de betreffende conducteur

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 juli 2012 om 08:10 geantwoord

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

Alle klachten die gemeld zijn door jvturksma3