Klacht: conclusie Caiway laat klant maanden lang betalen voor hun eigen wanprestatie

[email protected] op 31 augustus 2021 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds het begin van onze glasvezel aansluiting zijn er problemen geweest met het ontvangst van de tv of met het internet. Hierop is wel gereageerd maar dit heeft maanden lang gekost en is na vele mails en telefoontjes later pas echt opgelost.

Uiteindelijk blijkt de oorzaak de extra geplaatste router te zijn, die door henzelf als `de oplossing` gezien werd.

Als compensatie voor 7-9 maanden een zeer slechte dienst krijgen we 2 maanden vergoed. hiermee ben ik dan onder protest mee akkoord gegaan maar het slaat natuurlijk nergens op. Ook zijn we nu 2 maanden verder en is de compensatie nog niet afgerond, weer zo iets.

Conclusie: Caiway laat klant maanden lang betalen voor hun eigen wanprestatie

Gewenste Oplossing:

Dat caiway netter omgaat met hun klanten en indien nodig correcte compensatie toepast.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw Bedankt voor uw bericht. Ik help u graag verder en wil de onderste steen naar boven halen. Ik heb direct de factuur erbij gepakt en zie dat de compensatie is betaald in juli. Het gaat om de factuurnummer ...9460 Heeft u dit bedrag nog niet ontvangen op de bankrekening? Met vriendelijke groet, Leroy Caiway Team Webcare

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 jaar geleden - nee ik zie het niet, op 12 aug € 54 ontvangen van caiway en op 23 aug € 49 betaald ipv normaal €54. vg andre

Bericht van Caiway

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw Het bedrag wat u op 12 augustus heeft ontvangen is van de compensatie die verrekend is op factuur nummer ...9460. U kunt deze factuur en de laatste factuur downloaden via www.mijncaiway.nl. Hierop staat de specificatie met daarop de compensatie/vergoeding die op beide laatste facturen zijn verrekend. Met vriendelijke groet, Leroy Caiway Team Webcare

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 jaar geleden - volgens u zouden we 2 maanden compleet en een los bedrag van €30 vergoed krijgen. dit zie ik zo niet. stuurt u me dan een bevestiging oid want ik kan die factuur niet zien. vg andre

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 13 september 2021 om 09:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb de facturen onmiddellijk gecontroleerd en ik zie dat op de vorige specificatie van factuur eindigend op: 9460 een compensatie van twee maanden verwerkt is, maar op de volgende factuur deze compensatie niet is meegenomen. Hierop is enkel €5,- gecompenseerd.

U heeft daarom nog één maand €25,- compensatie van ons te goed. Ik heb dit direct verwerkt. Dit zal verrekend worden op de eerst volgende facturen. Excuses voor het ongemak dat u hierdoor ervaren heeft.

Zoals mijn collega al aan heeft gegeven kunt u de facturen incl. specificatie downloaden in onze klantenomgeving: MijnCaiway onder het kopje: Facturen.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Pepijn
Caiway Webcare Team

[email protected]

Heeft op 13 september 2021 om 13:54 geantwoord

Hallo, dit is dan hiermee opgelost, maar het is erg gek dat ik overal zoveel werk van heb. Al sinds de aansluiting van november 2020! als je niet oplet dan kost het me dus weer, compenseer ons nou eens ( ook voor alle ergernis die we ondervonden hebben) goed!!!! We zijn tenslotte wel een een (nieuwe) klant die zijn opties ondertussen overweegt om te vertrekken. Je voelt je als klant niet serieus genomen.
Andre

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]