Klacht: Complete boekenset opgestuurd, 1 boek ontbreekt.

op 28 september 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in de zomer de boeken van mijn zoon ingeleverd. Het ging om een gehele boekenset, die volledig en goed is ingeleverd. Echter krijg ik van Van Dijk een rekening voor een boek die zogenaamd ontbreekt. Er is geen bewijs geleverd van de school (Anna Van Rijn Utrecht).
Nu begint de school incasso kosten in rekening te brengen omdat ik weiger de boek te betalen. Het is niet mijn fout maar de fout van Van Dijk!

Gewenste Oplossing:

Alle kosten stopzetten en niks meer op mij verhalen. Ik heb de boeken netjes ontvangen en betaald destijds en lever ze compleet in, vervolgens extra rekeningen in rekening gebracht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 28 september 2017 om 14:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste imadouallil,

Naar aanleiding van uw reactie kunnen wij meedelen inderdaad 1 boek niet retour te hebben ontvangen. Het betreft het boek \"Moderne wiskunde 10e editie 3 vmbo-b deel b\". Wij hebben 11 juli een herinnering gestuurd dat het boek nog ingeleverd moest worden. Vervolgens de factuur. Wij hebben van uw kant geen reactie mogen ontvangen.

Wij zien geen reden om de schadefactuur te crediteren en zien de betaling graag tegemoet. De reeds in rekening gebrachte incassokosten mag u achterwege laten. Deze zullen wij intern crediteren wanneer uw betaling is ontvangen.

Vriendelijke groet,
Janet
Afdeling klantenservice VanDijk.

Alle klachten die gemeld zijn door imadouallil