Klacht: compensatie bijkomende kosten voor foutief geproduceerde laminaat vloer

op 25 februari 2018 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

2 maanden geleden een klacht ingediend over de Vita Lounge laminaat Beach Eiken bij Karwei Amsterdam Spaklerweg. Het laminaat ligt niet vlak. Bij de lange zijde komt de vloer omhoog wat wijst op spanning in de vloer. Wanneer 2 panelen in elkaar worden geklikt liggen deze niet geheel vlak.
Na 6 weken is de klacht gegrond verklaard door een laminaat expert, het betreft een productiefout. Dus kregen we nieuwe pakketten geleverd. Deze hebben hetzelfde probleem. Karwei heeft de optie aangeboden om het laminaat terug te nemen en de kosten te retourneren. Maar hoe zit het met bijkomende kosten? Ik ben een hoop tijd en geld kwijt aan iets buiten mijn schuld om gebeurd is. 2 weken geleden al gemaild hierover, maar alleen te horen gekregen dat het in behandeling is genomen.

compensatie in gemaakte tijd en geld conform de hoogte zoals beschreven in de aansprakelijkheidstelling

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Karwei

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Karwei nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door G. Kuenen