Klacht: Compensatie aanvragen

op 14 mei 2020 over InterBank in de categorie Banken

Maandag de gegevens ingevuld om compensatie aan te vragen. Gelukkig kwam er een mooi bedrag uit.

Nu 3 dagen later bekeek ik de status. Er ‘stond’ wij wachten op gegevens medecontractant (mijn partner). Vandaag gebeld, ik kreeg eerst een hele aardige man aan de lijn en die heeft mij zeer goed geholpen en heeft met mij meegekeken. Hij gaf aan dat mijn partner zelf ook moest aanmelden. Ik gaf aan dat we dit al hadden geprobeerd maar dat er documenten geüpload moeten worden. Hij moet een getekend kredietovereenkomst bijvoegen. Ik heb aangegeven dat wij deze niet meer hebben (contract van 2008 en ingelost in 2018). Hij gaf aan dat zij wel een kopie op kunnen sturen en verbinde me door met een vrouwelijke collega (tot nu toe, ging het goed).

Nu komt het!!!

Wij kunnen het wel voor u opsturen, normaal duurt dit 1 a 1,5 week, want ik werk thuis en het document moet eerst persoonlijk door de directie getekend worden. Dit is het beleid (raar het contract was in 2008 toch al getekend en ik heb alleen een kopie nodig?). Maar nu met de corona duurt het nog langer!!! Ik heb aangegeven dat dit niet mijn probleem is en ik ook gewoon mijn werk doe, thuis of op kantoor, het hoort gewoon door te lopen. Ik heb aangegeven hier niet mee akkoord te gaan. Er word gewoon aangegeven dat het niet anders is!

Waarom vragen ze een document op, terwijl ze deze zelf in hun bezit, bestand hebben? Ik zie dit gewoon als cliënten pesten, vertragen en moeilijk doen!!

Niet echt cliënt vriendelijk. Dat word nog een maand of langer wachten voor je uiteindelijk je compensatiegeld hebt ontvangen.

Direct kredietovereenkomst mailen of niet opvragen bij het aanvragen van de compensatie (je vult al het contract nummer in). Hierna gelijk overgaan met uitbetalen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over InterBank

Reactie van de melder van de klacht Jbroekhuis

4 maanden geleden - Vandaag gebeld door Interbank.Het is netjes opgelost en krijg de stukken vandaag gemaild. Ik heb excuses aangeboden gekregen. Top van interbank voor de juiste afhandeling! Een 10 voor de oplossing!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over InterBank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jbroekhuis