Klacht: Compensatie

op 31 augustus 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik had mijn kappote LG G4 opgestuurd naar Dynafix om het bootloob probleem te laten repareren. Nadat ik doorkreeg dat mijn toestel was gerepareerd is hij zoek gegaan, niemand wist waar hij was. Ik heb meerdere keren gebeld naar Dynafix voor een oplossing maar steeds werd mij gezecht dat ik 3 tot 5 werkdagen moest wachten op antwoord, dus ik wacht op antwoord maar dat komt er maar niet. Daarna heb ik nog een aantal keer gebelt maar toen werd er weer gezecht dat ik moest mailen naar Dynafix. Ook dat heb ik tot 2 keer toe gedaan maar daar was geen antwoord op. Maandag de 29 ben ik gebeld door Dynafix dat ik een nieuwe LG G4 krijg en dat Dynafix de kleur wilde weten zodat ze hetzelfde toestel nieuwe toestel konden bestellen. Nou dat was prima, deze week zou hij als het goed is binnen komen. Maar nu heb ik dus anderhalfe maand met een oud toestel gelopen waar ik niet veel op kon. Daarom zou ik graag een passende compensatie willen voor de problemen die ik met Dynafix had want alleen een nieuw toestel vind ik niet echt een compensatie. Ook is er meer dan 15 euro aan bel kosten naar Dynafix in mijn rekening gebracht ook dat vind ik niet normaal, omdat ik steeds naar jullie moest bellen om het probleem opgelost te krijgen.

Als er een passende compensatie komt

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynafix nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

10 maanden geleden - Geachte klant, Wij begrijpen uw ongemak in dit geval maar Dynafix kan helaas geen compensatie bieden voor ongemak buiten het proces van Dynafix. Aan telefonisch contact zijn inderdaad kosten verbonden echter zijn wij via meerdere wegen ( Social media, e-mail of chat ) kosteloos bereikbaar. Via Social Media en Chat heeft u vrijwel direct een medewerker met welke u de case kan bespreken. Bellen is daarom dus een vrije keuze en hiervoor bieden wij geen vergoeding. We hebben inmiddels een vervangend toestel besteld en wachten op de levering. Zodra deze binnen is zullen we hem dan ook direct klaarmaken voor verzending. Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht Justinvv

10 maanden geleden - Nou ja okedan vind t best apart dat dat dan het enige is maar oké ben er in iedergeval wel blij mee dat ik een nieuw toestel krijg, maar moet hem alleen nog binnen krijgen. Oja en op social media en dergelijke reageren jullie niet drm was bellen de enige optie...

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 14 september 2016 om 09:29 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Justinvv