Klacht: Communicatie niet/nauwelijks/slecht

Patriciavlaar op 15 oktober 2020 over Label51 in de categorie Internetshops - Meubels

In mei heb ik drie stoelen Odin in de kleur Cognac besteld bij Label 51 zelf. Bij bezorging bleek dat 1 stoel scheve poten had, wat natuurlijk niet de bedoeling is van een stoel. Na 3 keer gemaild, een keer gebeld, weer twee keer gemaild en weer een keer gebeld werd er eindelijk na 5 weken een ander onderstel bezorgd. De klantenservice is ronduit slecht, reageren niet op e-mails en pas na een paar keer bellen kom je wat verder. Bij mijn eerste belletje werd ook gezegd dat er de volgende dag gereageerd zou worden, maar dat gebeurde natuurlijk niet. Nu enkele maanden later blijken alle drie de stoelen onwijs te piepen en kraken, wat volgens mij niet de bedoeling is van een stoel van 120 euro of uberhaupt enkele nieuwe stoel. Nu heb ik alweer twee keer gemaild en weer hoor je niks…

Ik wil de stoelen terug sturen op kosten van Label51 en mijn volledig betaalde geld teruggestort hebben. Daarnaast is het gewoon fijn en netjes als er gereageerd wordt op klanten door het bedrijf.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Label51 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patriciavlaar