Klacht: Communicatie naar de klant toe

op 12 augustus 2017 over InterBank in de categorie Banken

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar InterBank over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door InterBank in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat InterBank een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

InterBank

Heeft op 15 augustus 2017 om 10:34 geantwoord

Dag mevrouw van Stiphout,
Wij hebben ook uw klacht via de mail ontvangen. Wij hebben uw klacht inmiddels in behandeling. U krijgt spoedig een terugkoppeling via de mail.

Vriendelijke groet,
Mark
Interbank

Heeft op 15 augustus 2017 om 19:45 geantwoord

Is nog geen oplossing ze hebben wel gereageerd op de mail en als het goed is krijg ik binnen 2 weken een reactie ben benieuwd of ze zich daar aan houden

Reactie van de melder van de klacht Timmie en tommie

3 maanden geleden - Ja ja interbank heeft gereageerd net binnen de 2weken die ze aangeven maar wel zonder oplossing .Helaas wat een bagger bank het zijn en blijven oplichters .Heb nu ook een klacht neergelegd bij de kifid misschien kunnen hun die oplichters aanpakken .want het is interbank alleen maar om te doen dat je rente blijft betalen en dat wij de klanten zo min mogelijk aflossen .Daar draait het om bij interbank. Wil je extra aflossen word de rente ervan afgetrokken zodat je minder aflost dit lost toch niets op zo blijf je maar in een kringetje ronddraaien .

Bericht van InterBank

3 maanden geleden - Gisteren heb ik per e-mail antwoord gegeven op uw klacht en uitleg gegeven over het nieuwe administratiesysteem. Interbank kan niet tegemoet komen aan uw verzoek maar ik heb wel de verschillende mogelijkheden aangegeven om extra af te lossen. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Monique Interbank

Reactie van de melder van de klacht Timmie en tommie

3 maanden geleden - Helaas niet. Maar de klacht ligt ook bij kifid als jullie de mensen niet tegemoet komt dan helaas.

Reactie van de melder van de klacht Timmie en tommie

3 maanden geleden - Het is en blijft een wurgcontract en dat is bij interbank ook wel bekend om de mensen zolang mogelijk aan het lijntje te houden. Dat ze zolang mogelijk rente betalen. Dat is jullie inzet met het nieuwe systeem. Als beoordeling heb ik een 1gegeven maar dat is nog te hoog

Alle klachten die gemeld zijn door Timmie en tommie