Klacht: Communicatie naar de klant toe

op 12 augustus 2017 over InterBank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het niet op de hoogte brengen van de veranderingen in het systeem van interbank waardoor je bijna niet extra kunt aflossen maar dat is ook wat ze willen de oplichters

Gewenste Oplossing:

Terug naar het oude systeem dat je makkelijker extra kunt aflossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar InterBank over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door InterBank in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat InterBank een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

InterBank

Heeft op 15 augustus 2017 om 10:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dag mevrouw van Stiphout,
Wij hebben ook uw klacht via de mail ontvangen. Wij hebben uw klacht inmiddels in behandeling. U krijgt spoedig een terugkoppeling via de mail.

Vriendelijke groet,
Mark
Interbank

Heeft op 15 augustus 2017 om 19:45 geantwoord

Is nog geen oplossing ze hebben wel gereageerd op de mail en als het goed is krijg ik binnen 2 weken een reactie ben benieuwd of ze zich daar aan houden

Alle klachten die gemeld zijn door Timmie en tommie