Klacht: communicatie????

op 10 juli 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

syncasso is een vreemd bedrijf waar niet mee te communiceren valt. Zij vallen ten eerste mijn man lastig die absoluut geen openstaande kosten heeft over een zorgverzekering van mij. Mijn man is heel ergens anders verzekerd. verder komt er een deurwaarder aan de deur in juni omdat de maand mei niet is betaald?? ik heb niet eens de kans gekregen om te betalen maar moet toch 19 juli voor de rechter verschijnen. mailen, klagen niks helpt , het lijkt alsof syncasso echt een heel eigen manier van werken heeft die zo slecht is dat heb ik nog nooit meegemaakt

Ik heb een klacht ingediend bij de zorgverzekering. en voor de 10 e keer het verzoek mijn man met rust te laten. Ik ben pas tevreden als de zorgverzekering zelf contact met mij opneemt zodat alles zonder al die extra onrechtmatige kosten kan worden geregeld.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

4 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Alle klachten die gemeld zijn door wendydk