Klacht: Colour riche die colorpencil

op 08 maart 2016 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb me 2 potloden gekocht (eindelijk juiste kleur) nu kan ik hem niet slijpen . Op de site staat wel oplossing gevonden . Maar ik zie geen oplossing staan .
Zou u mij aub kunnen zeggen hoe ik hem moét slijpen alvast bedankt

Gewenste Oplossing:

Als ik de potlood tot einde kan gebruiken

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 17 juni 2016 om 11:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Alle kohlpotloden van L'oréal Paris kunnen met een speciale cosmeticaslijper geslepen worden. Sommige potloden zijn van een soort plastic materiaal, maar ook deze potloden kunnen met een cosmeticaslijper geslepen worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacqueline111166